Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

Ντροπή




Προχθές το μεσημεράκι πήγα να πετάξω την ανακύκλωση σε κεντρικό σημείο της Θεσσαλονίκης. Για κακή μου τύχη όμως πήγα σε κάδους που ξεχωρίζεις τα απορρίμματα σε πλαστικό, γυαλί, αλουμίνιο. Οι κάδοι αυτοί ήταν καλυμμένοι από ένα παχύ στρώμα αφισών και φυσικά δεν μπορούσες να δεις που πετάς το καθετί. Εγώ περπάτησα άλλα 100 μέτρα και πέταξα τελικά την ανακύκλωσή μου σε κάδο που ρίχνεις όλες τις συσκευασίες μέσα. Πόσος κόσμος που δεν είχε τον χρόνο ή τη διάθεση που είχα θα τα πετούσε απλώς σε ένα κάδο απορριμάτων. Πιστεύω ότι αφισοκόλληση πάνω σε κάδο ανακύκλωσης αποτελεί προσβολή προς τον πολιτισμό μας, πόσο μάλλον όταν κάποιοι από τους προβαλλόμενους στις αφίσες φορείς μιλούν για το περιβάλλον (βλέπε π.χ. ΚΟΕ).

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

φίλε μου καλέ, έχεις τεράστιο δίκιο. Είμαι γενικά με τις αφίσες, αλλά όχι και στους κάδους ανακύκλωσης!!! η μία αφίσα είναι της ΚΟΕ ή άλλη είναι......ξες εσύ!!!

Ανώνυμος είπε...

Προσπάθησα να τις ξεκολλήσω!! Πραγματικά νευρίασα τόσο που καθησα να το κάνω!!! Μάταιος κόπος...ήταν ατελείωτες οι στρώσεις! Ντροπή!!! Μακάρι να ζούσα σε άλλον πλανήτη!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails